.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دفاع وزیر نفت از کردان و رد ادعاهای کیهان

وزیر نفت اعلام كرد: مذاکرات در خصوص قرارداد گازی "کرسنت"، با نظر اینجانب و از سوی آقای علی کردان در حال انجام است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از شبكه خبر، غلامحسین نوذری، پس از بازگشت از اجلاس "اوپک"، در جمع خبرنگاران در تهران با اشاره به مسئولیت علی کردان به عنوان رئیس هیئت مدیره شرکت ملّی صادرات گاز در مقطع زمانی که قائم مقام وزیر نفت بوده است، افزود: کردان به لحاظ مسئولیتی که داشته است، باید در امور همه قراردادها نظارت می کرد و مذاکرات مربوط به قرارداد گازی "کرسنت" نیز به طور طبیعی با مسئولیت وی پیش می رفت و من نیز کاملا بر پیشرفت مذاکرات نظارت داشتم.

وزیر نفت ادامه داد: با رفتن آقای کردان، به وزارت کشور، برای جلوگیری از تعدد مسئولیت و حساسیت این پرونده، با نظر و موافقت بنده، مراحل این مذاکرات با مدیریت کردان پیش رفت.

نوذری درباره علت برگزاری جلسه در وزارت کشور، اظهار داشت: قرار بود این جلسه در دفتر من در وزارت نفت و با حضور كردان برگزار شود، ولی به علت ضررت حضورم در اجلاس اوپک، از کردان خواستم مذاکرات در دفتر ایشان برگزار شود و آقای جشن ساز نیز در این مذاکرات حضور داشتند.

وزیر نفت گفت: مذاکرات، هنوز مراحل نهایی خود را طی نکرده و موضوع جلسه، صرفا بر سر قیمت قرارداد بوده است.

نوذری تاکید کرد: پس از پایان مذاکرات، نتایج و گزارش آن در اختیار من قرار می گیرد و پس از بررسی لازم و نهایی کردن امور، مراتب را برای اطلاع رئیس جمهور، تقدیم وی خواهیم کرد.

نوذری در پاسخ به پرسشی درباره علت حضور آقای کردان در پرونده "کرسنت" گفت: وی عضو کارگروه نفت بوده و همچنان به عنوان یک عضو در این کارگروه فعال هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جعفر قربان پور 23 شهريور 1387
آقایان سیاسیون مخالف وزیر محترم کشور توجه کنید : به جای جنگ قدرت ، اتحاد خدمت پیشه کنید و جایگاه قانونی وزیر محترم کشور که متعلق به نظام ، مردم و شهداست را خدشه دار نکنید . به الزامات قانون و رای مجلس احترام بگذارید . مخالفت با وزیر محترم کشور در شرایط حساس داخلی و بین المللی آسیب جدی به سرنوشت کشور و مردم است . برمنافع ملی پایبند باشید . فرصت سوزی نکنید . اتحاد خواست مقام معظم رهبری و مردم است . به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با هیات محترم دولت و نمایندکان التزام عملی داشته باشید تا آسیبی به ایران عزیز اسلامی نرسد . از صمیم قلب برای همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی آرزوی سلامت و موفقیت دارم و ازنقد منصفانه برادر ارزشی جناب هاشمی و مدیریت محترم شمال نیوز تشکر می نمایم . جعفر قربان پور - کاندیدای فرهنگی سابق مجلس هشتم ساری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.709 seconds.